Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Cộng Tác Viên Hỗ Trợ Khách Hàng Sử Dụng Phần MềmViệc tìm người - Quận Phú Nhuận (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tiếp nhận cuôc gọi khách hàng, hướng dẫn khách hàng sử dụng phần mềm- Ghi nhận lỗi từ người dùng và gửi team kỹ thuật xử lý- Ghi nhận các phản hồi, yêu cầu khách hàng- Báo cáo tình hình hỗ trợ khách hàng hàng ngày Yêu cầu ứng viên -...
-
Kỹ Sư Điện Lạnh ( Lương 15-20 Triệu)Việc tìm người - Quận 2 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Khảo sát công trình, nhà xưởng Thiết kế các hạng mục hệ thống điều hòa không khí, thông gió làm mát Bóc tách khối lượng, lập dự toán hạng mục hệ thống điều hòa không khí, thông gió làm mát Tổ chức và giám sát thi công tại công trường ...
-
Nhân Viên CSKH - Hỗ Trợ Kinh DoanhViệc tìm người - Quận 4 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Mục tiêu công việc:Phục vụ khách hàng bằng cách cung cấp thông tin; phản hồi những yêu cầu; giải quyêt vấn đề thắc mắc của khách hàng Nhiệm vụ:* Lập và lưu giữ hồ sơ/ chứng từ * Mở điểm mới - Lên ĐH Khai trương cho KH HTKD (First Orde...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)